CerenArslan1 irmk02 benimki maşallah hep sağda anacım orayı baya belledi insan azıcık sola gider😄 küçük kızım pek bir rahat😄🥰
mutluanneee Melek3465 bugun benim ilk defa o agriyla uyandim 35. 3 deyiz bizde cok surmedi kalkinca rahatladim hic olmamisti boyle degisik oldum bi anda esimide korkuttum 😂
Bryunetka irmk02 Evet geliyor. Geceleride uyuyamıyorum bebek haraket ettiği zamanlar bazen canımı çook yakıyor. Ben geceleri uyuyamayışıma bağlıyorum ama 🥲
irmk02 Bryunetka benim gebeliğimin başındada çok gelirdi bu son zamanlarda evet gece çok uyanıyorum ama yine de gündüz de bi siesta yapmasam için rahat etmiyo😂
irmk02 Hiram96 daha belli değil canım 33+1 de 2350 ydi kilolu olacak gibi dedi eğer kilolu olursa sende minyonsun zorlamaya gerek yok dedi yarın yine gideceğim
Sibel4248 irmk02 bende 33+2de gittim 2514gr cikti. Cinsiyetimiz kız. Doktor kilolu olacak gb 4kiloyu geçerse normal doğum yaptıramaz dedi. Bende normal istiyorum. Nasil olacak bilmiyorum.
CerenArslan1 irmk02 evet full hurafe 😄 sağlıklı olalım da hayırlısıyla bakalım keyfi nereye isterse küçük hanımın 😄🥰
1oguzannesi irmk02 35+1 olduk an itibariyle. Ağırlaştığimi hissediyorum . Bazen ara ara belimde alt karın da sancılar oluyo geçiyor yalancı sancı olsa gerek . Ya kızlar bu haftalarda bebekte hareket azalması normal mi çok endişe ediyorum eskisi gibi değil 🙄
irmk02 1oguzannesi normal canım azalması yeri daraldığı için uzan dinlen elini koy her defasında tekme atmak zorunda değil . Bende elimi koyuyorum çünkü bazen bazı hareketlerini hissetmiyosun
1oguzannesi irmk02 evet elimi koyunca hissediyorum . Çok şükür hareket var ama dediğim gibi eskisi gibi hissedemiyorum azaldı yani
Feyzaveannesi irmk02 34+5 olduk ☺️. Az önce bebiş doğdu butonunu gördüm heyecan yaptım 😊 son 30 günümüz Allah’ın izniyle. Hastane çantası falan hep hazır bi oğluşu bekliyoruz ❤️
Bernako 34+4 ayağa kalkmak dahi istemiyorum… kalktığımda perine bölgesi ve uyluklarım aşırı ağrıyor. İki yürüsem bebek taş gibi oluyor. Baş geliş oldupu için ayakları yukarda nefesimi kesiyor 😵💫