Ccgdm irmk02 selam bende 34 oldum dün dolabını düzenlerken oğlumun baya duygulandım.Doğumum nasıl olacak bebeğim kime benzeyecek diye merak ediyorum hep. Ağrım sizim yok şükür çok yorulunca belim bacaklarım ağrıyor güzel ilerliyoe herşey sizin
Bryunetka irmk02 Merhabaa 🤗 Bizde 35+5 🥰 Ağrılarım çok oluyor ve bir haftadır fazla duygusalım 🤦🏻♀️ Takılıyoruz şimdilik bakalım 🥳
irmk02 Ccgdm benim de 33 de ağrılarım çoktu osteocare kulllanuyorum bayağı rahatşattı beni ama çok enteresan bir şekilde bu hafta hiç olmadı
mutluanneee Busra2013 38 e girmis olmuyormusunuz yani ben arti olan sayilari diger hafta olarak sayitorum bu konuda cok kafam karisiyor ama 35. 3 deyuz biz 36 haftayi tamamliyoruz diyorum hilelik bitecek bastan belli bu konu nasil anlamadim
Bryunetka irmk02 Evet geliyor. Geceleride uyuyamıyorum bebek haraket ettiği zamanlar bazen canımı çook yakıyor. Ben geceleri uyuyamayışıma bağlıyorum ama 🥲
irmk02 Ağrıları olanlar doktoruna sorup bunu kullanabilir benimde doktorum önerdi https://resimyukle.io/r/1n0MaoAzc4
AnnelikHayali 34+4 oldum ben de. Dün gece bel ağrısından uyandım. Sürekli sağa ve sola dönük uyumaktan yanlarım çürüdü artık. 😞Gün içinde biraz fazla iş yapsam sertleşmeler kasılmalar oluyor. Bebek baş geliş olduğu için vajina ağrısı hissediyorum bazen.
irmk02 AnnelikHayali hepimiz aynı şeyleri hissediyoruz . normal bunlar ama inan hissedince sanki hiçde normal değilmiş gibi oluyo
CerenArslan1 irmk02 bizde 35 haftalığız benim akşamları olunca özellikle kaburgalarım çok ağrıyor çantayı falan hazirladik bir kaç eksik kaldı herseyi yikadik ütüledik yerleştirdik bakalım,hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alalım Rabbimin izniyle😊🤲
irmk02 CerenArslan1 amin canım inşallah 🥰 benim kaburga ağrısı olunca seviyorum dürtüklüyorum konuşuyorum ki yerini değiştirsin diye 😂
CerenArslan1 irmk02 benimki maşallah hep sağda anacım orayı baya belledi insan azıcık sola gider😄 küçük kızım pek bir rahat😄🥰
ozomom irmk02 36-3 🥳 Ayakta kalınca çok fazla karnım kasılıyor, bir de ödem var tabi ki elim ayaklarım şişti iyice artık. 37yi bekliyorum heyecanla, Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
dilara_cinar99 irmk02 34 haftaya girdik normalde ağırlaştığımi hissetmiyordum ama bı kaç gündür hissediyorum buna bağlı akşamları bel ağrım oluyor ama başka bı sıkıntım yok çok şükür heyecan ile bekliyoruz ☺️