Tunahan_rumeysa16 Est. Ne kusuru insan yaşadığı şeylerden etkileniyor bende sorularıma cevap arıyordum hep araştırıyordum falan ama korkmayın. Kimyasal düşük yaşadım o ay zaten düşükle regl gibi gördüm ya sonraki ay da reglimi bekledim o ay da oldum ilişkiyede ara verdim kendim için bi sonraki ay regl olmadım hamile kaldım 😌 yani hem kimyasal düşük yaşadığım ay hemde diğer ay regl görmüş oldum bi sonraki aya korunmadım kimyasallarda doktorlar korunma diyor zaten kendiliğinden düştüğü için rahim sağlıksız yumurtayı atar sağlıklılarına yer açılır kimyasal düştükten sonra vucut bebek ister demişti doktorum nacizane tavsiyem korunma olabilir ama sen yine de doktoruna da sor aklında soru işareti kalmasın Allah yardımcın olsun🌼