Tunahan_rumeysa16 biraz uzun olacak kusura bakma ama sonucu mükemmel 😊
benimde 2020 de aynı durumum oldu ve benim ikizdi doktor banada bir sıkıntı yok en az 3 ay bekle dedi. Daha sonra benimm kanamam 2 ay boyunca hiç bitmeden devam etti doktora gittim normal dedi 1 ay sonra başka doktora gittim baktı normal vücut temizlik yapıyor dedi ona da tamam 2 hafta sonra artık canıma tak etti özel doktora gittim bir baktı senin içinde parça kalmış bunu düşürmeden rahim kendini toparlamaz dedi. Sonra bana ilaç verdi ayriyetten bana ve eşime yapmamız gereken test kagıtlarını verdi neden düşük olduğunu araştırmak için. Verdiği ilaçdan 1 hafta sonra kanamam durdu herşey normale döndü hayatımdan 3 ay gitti o ayrı bir durum tabiki . Testleri yaptırdık bende bir sıkıntı yoktu eşimin sağlıklı sperm sayısı çok düşük olduğu için düşük olduğunu söyledi .sonrasında bana folik asit , enox iğne, corasprin başladı .eşime de ayrı bir ilaç verdi ve 9 ay sonra hamile olduğumu öğrendim.
Hiç geçmicekmiş günler gibiydi yaşadıklarım her ay tetst yapıp olumsuz sonuç almak her ay ağlama krizine girmek o kadar kötüydü ki en son benim çocugum olmıcak herhalde daha fazla hayal kurmaya ugraşmaya gerek yok dedim. Eşim de kendimi biraz toplayım kendime geleuim diye 1 haftalık tatile çıktık tatil dönüşü 6 haftalık hamile oldugumu öğrendim. Ve şuan kavuşmaya 15 gün kaldı. Bu süreçte öğrendiğim tek şey sabır etmek ve inanmakmış ben bunu öğrendim.