Benim kuzenim 38 kilo hamile kalıp ikiz bebek doğurdu gayette sağlıklıydılar, sağlıklı beslendiğin sürece sen çok fazla kilo almasan da bebek normal kiloya ulaşabiliyor :)) Ben 55 kiloyla hamile kaldım şuan 16. Haftadayım 52 kiloya düştüm yani almıyorum gittikçe kilo veriyorum ama bebek gayet sağlıklıymış gelişiminde bir sorun yok, düşünme böyle şeyleri canım hepimizin ki sağlıkla doğar inşallah 😍