Kızlar gebe kaldığınızda kaç kiloydunuz çok merak ediyorum benim gibi olan var mı diye ben 38 kilo ile kaldım sizce bir sorun olur mu bebeğim sağlıksız mı olur benim gibi olan var mi karnim daha cabuk mu çıkar kilo alabilirmiyim çok soru sordum kusura bakmayın :)