csmaknc busey_42 benimde oldu canım ben zayıf olduğum için hissettiğimi düşündüm ama bağırsak hareketi dediler banada yalnız değilmişim demek ki kesinlikle bağırsak hareketi değil çünkü böyle bişeyin kıpırdadığını hissediyor insan çok Farklı 🙂
busey_42 csmaknc ay valla canım hiç bilmiyorum ya ben kiloluyum 90 kiloyum hissettim değişikti kimisi hissedilmez diyor ama hiç böyle bişey olmamıştı
Meri3220 busey_42 gazdır o yada bağırsak hareketidir 2. Yada 3.gebelik olsa bir ihtimal hiiseden oluyorda ilk gebelikmiş çok zor bir ihtimal yani. Kız burda 17de 20de hissetmeyip koşa koşa Dr giden insanlar var ya 13 erken baya 😅
busey_42 Meri3220 valla hiç bilemiyorum zaten tekme değil de seğerme gibiydi gözünüz nasıl seğrer o da öyleydi fazla sürmedi ama
Meri3220 busey_42 olabilir belki ama hareketini hissettiğinizde farkı anlayacaksınız sizde. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗
Srfe_01 busey_42 17 haftalığım hissetmem için benım bıle suan erken helekı ılk gebeliklerde daha geç oluyo hıssetmek onlar gaz maalesef ☺️