Mervyss Çok geçmiş olsun canım inşallah atlarız da bebeklerimize sağlıklı bir şekilde kavuşuruz daha yolun çok başındayız sizin kaç haftalık, bende kanama görünce çok korktum neyseki az geldi doktorum istirahat ediceksin dedi, tüp bebek olduğu için zaten günde 3 kez vajinal progestan kullanıyorum o iyi geliyormuş sanırım inşallah bebeklerimize bişi olmaz bende sürekli yatıyorum birde sağıma yatırmıyor bebek orda mıdır nedir sağa döndüğüm an kramplar giriyor kasığıma hep sola yatıyorum bacağım batıyor artık çok ağrıyor daha şimdiden böyleysem ilerde nasıl olur bilmem 🤷💕