kizlar benimde bugun basima geldi 6+2 hamileyim. sabah acik kirmizi bir leke geldi kalp atisini da daha duymadim. tup bebekle oldugum icin tranaferimden beri progestan dex , progestan 200 fitil, oksapar,vitaminler felan kullanıyorum. cok endiseliyim düşük tehlikesi mi oluyor?, cuma randevum vardi beklemeyeli miyim