Merhaba kızlar Gaziantep’te oturuyorum kontrollere kadin doğum devlet hastanesine gidiyorum ama hic ultrason görüntüsü vermiyorlar. Devlet hastanesine gidenler burada acaba diğer devlet hastaneleride mi vermiyor yoksa diğerlerinde veren var mi ultrason biliyor musunuz?