Berenn2 yok erkek bebek, ama kadin cinsiyet hormonu fazla. Bazilari kadin gibi gorunup hissedebiliyor ama en bilinen ozellikler zeka geriligi kas konusma becerilerinde gerilik, kotu huylu tumorlu hastaliklara kansere normal insanlara gore %70 yatkinlik. Dis gorunusunde de anomali cikti benim bebegimin malesef:( bazilarinda yasama ihtimalleri bile cok dusuk oluyormus. Doktorumuzun soyledikleri bunlar