Azizinannesi2 christmasvibes 🙏🙏 sıkmayın canınızı deri verende alanda Allah sonuçlar güzel gelecek ve bu üzüldüğünüz günler hatta saniyeler için bile keşke uzulmeseydim diceksiniz umudunuzu asla kayıp etmeyin 🤲🤲🤲🙏🙏
bkts christmasvibes sonucunuz cikinca buraya da yazabilir misiniz 🤲🏻 Ben de nifty testi sonucunda trizomi 18 ile karsilastim 🥺 amniyosentez yaptiracagim 🥺
christmasvibes bkts Merhabalar amniyosentez sonucumda cikti tani kesinlesti gebelik sonlandirildi, bir aydir cok kotu gunler geciriyorum malesef yeni girebildim Buraya
christmasvibes Ayfersena merhabalar ben maslak acibademde 16 bin tlye amniyosentez oldum 2. Gun on sonuc 5. Gun kesin sonuc cikti. 2 gunde tanimiz kesindi zaten hastalik kesinlesmisti
sendekimsinnn christmasvibes özür dilereyerek soruyorum sizmi sonlandırmak istediniz yoksa doktorlarmı öyle istedi
bkts christmasvibes gecmis olsun Rabbim tekrarini yasatmasin insallah 🤲🏻 Benim de bugun geldi sonucum, yarin da gebelik sonlandirilmasi yapilacak.. zor surecler maalesef Allahim kimseye yasatmasin 🤲🏻
christmasvibes bkts merhabalar gebelik sonlandirilmasi yapildi mi acaba sizin merak ettim ayni seyleri yasayan biri olarak☹️
Melodi30 christmasvibes merhaba bahsettiğiniz test fetal dna resti yani aslında bunlar tarama testleri asıl tanı testi kesin sonuç veren amniyosentezmiş 16. Hafta itibari ile yapılıyor allahım sağlk versin