BurcuDoanKse Ya nerden nasıl uyduruyosun anlamıyorum ki ? Sana kimse doktorum erkek sormaya cekiniyorum demedi. Ya doktoruna sormaya cekiniyosa , erkek diye burda yazıyorsa diye bi varsayımda bulundu. İkincisi
Ben orda insanların açıgını aramadım dedim ki bana burda kocan görürse ne der , burası nasıl bi platform ayıp denen seyler var diyen kişi baska bi yerde ‘’ Vajinam genisler diye sezeryan olmak istiyorum yazmıs ‘’
Ben de eşimşe ilişkiye girdik bebek toplandı korktum diyorum . Benim söylediğim çok ayıp ama o kızın söylediği değil öyle degil mi. Ben bebegimi düşünmüsüm yazıp soruyorum böyle bisey yazmısmı diye , mantıklı insanlar güzelce cevap veriyor . Sen gelmissin diyosun ki ayıp bilmem ne ?
Hayır neyin kafası oldugunu anlamıyorum.
Erkek orgazm oluyo bebeginiz oluyo , kadın olunca mı cok ayıp bi durum ?!
Sana fantezimimi anlattım , kocamla saniye saniye yaşadıklarımı mı. Başına KOSKOCAMAN cinsellik yazmısım. RAHATSIZ oluyorsan seni bu derece rahatsız eden biseyse girmezsin yazmazsın okumazsın olur biter.
Sizin gibiler yüzünden kadın iste hep yapmasın etmesin yazmasın aman ayıp aman biri görürse ne olur oluyo.
Kız bana diyo kocan derse ne der .
Kendisi kocaman post acmıs vajina genislemesi diye. Ben de diyorum ki onu söylememin amacı genelde böyle insanlar biseyler yapıp kendini görmeyip baskasında açık arayan insanlar. Tuhaflasmayın lütfen ya. Bi konu seni rahatsız ediyorsa eger girme , yorum yazma muhattap olma..
Sa na ne rahatsız oluyosan okuma.
Bu yaştan sonra ben mi söylücem sana. Rahatsız olduguna bakmazsın görmeZsin Allah Allah .