Derya341986 ya bi insan nasıl bu kadar dar düşünceli olur anlamıyorum ki . Bunlar nasıl insanlar biliyomusun kadın olup kadınları aşağıda gören insanlar.
Kadın otursun bisey söylemesin konusmasın. Ya sen kim köpeksin gelip bana burda böyle seyler konusulmaz ayıp diyosun. İstedigim yerde konusurum. Erkek yok bisey yok. Eşimi allah bana helal kılmıs sana mı sorcam anlatırken.
Sanki saniye saniye anlattım herseyi öyle dgil mi. Valla canım böyle insanları görünce burda biseye cevap yazmak yada post acmak bile istemiyo. Etraf zihniyetsiz dolu. Beni pohpohlamadı diye ona yobaz diyomusum. Ay bitarafımın kenarı sen beni pohpohlasan nolur pohpohlamasan nolur. Pis düşünceli şey.
Bosver canım biz hiç keyfimizi kaçırmayalım. Konussunlar konussunlar gitsinler.
Eşege altın semer vurmuslar eşek gene aynı eşek. 😂