Dmrslm ben 40 haftalık olucam en basından beri var nerdeyse, ftil ve toz antibiyotik kullandım 2_3 gün geçyor yine başlıyor. Günde 4_5 kere temizleme pamugu koymam gerekiyor günlük ped takarsam kaşıntıya sebep oluyor çünkü, bıktım bu durumdan, doğum öncesi idrar istedi lökosit 0_5 arası olması gerekirken 87 çıktı yine. Rengi dediğiniz gbi yeşilimsi koyu yapıda. Bi kerede kültür istemşlerdi o akıntının candida albians adında bi mantar oldugunu öğrenmiştim. Yine aynısı sanırım ama geçmiyor. Doğurunca düzeliriz inşallah