Merhaba hanımlar size bir şey sormak istiyorum.
23 haftalık hamileyim. Hamileliğim boyunca hep akıntım var hamile olmadan öncede olurdu beyazımsı . Hamilelik döneminde de bazen beyaz bazen yeşilimsi sarımsı oluyor. Bi kere saşe toz İlaç kullanDım iki kerede fitil kullandım bi iki hafta durdu ama yine devam ediyor akıntım . Son yaptırdığım idrar tahlilinde bir şey çıkmamasına rağmen sürekli akıntım olması normal mi aranızda bu durumu yaşayan var mı ?