Elisaceren B-Tugce 40+1 benim de bugün gelmiyorr 🤪biraz bel sırt ve kasık agrılarım var yarına gelir artık umarım 🙏🙏
B-Tugce Elisaceren hadi inşallah sabahtan beri merdiven çıkıp iniyorum doğumu hızlandıran hareketleri yapıyorum ne kasık ne sırt ağrım var maşallah hamilelik öncesi durumumdan bile iyiyim 😂
TnE_ Birmelekbiranne ben de aynı durumdayım tık yok ara ara aşağıya baskı oluyo o kadar bir de regl sancısı gibi arada geliyo gidiyo
Birmelekbiranne TnE_ Benim de aynı başka bir gelişme yok inşallah kendi sancımızla yapabiliriz doğumu 🙏🏻
Zeynepty B-Tugce benimde 39+2sancim yok 40.haftaya kadar gelmezse suni sancı verecek doktorum bakalım hayırlısı
B-Tugce Mervexxxx ayy canım geçmiş olsuun. Bende bugün gittim doktora hiç açıklık yok dedi sezeryana alayım dedi 2 gün daha istedim. :(