B-Tugce Arkadaşlar merhabaaa doktorum 15 indr gel bakalım suni sancı veririz olmadı normal doğum için dedi. Sizler ne durumdasınız. Neden normal sancım olmuyorr ne yapsam bilemiyorum 🥺🥺🥺 arrtık vakti geldi sancım neden hiç olmuyor var mı ben gibi olaan😭
esredn B-Tugce var 00.00 itibariyle 40 olduk yok hala birşey. 🤷 Son 24 saati kaldı kendi sancılarım için. Saat 22.00 de hastaneye giriş yapacağım. 2 saat sonra da fitil ile başlayacaklar doğumu. Hala bekliyorum umarım kendi sancılarım gelir. Bir umut😂
Birmelekbiranne B-Tugce 38+4 ve 2 cm açıklık var ama gelesi yok o kadar da temizlik falan yapıyorum gelsin diye inşallah kendi sancılarımızla yaparız doğumu. 🙏🏻
Yaseminggg B-Tugce bende bugün 39+5 ve hiç sancı yok😏 cuma günü gittim haftaya ya yatış yaparız dedi devlet olduğu için suni uygular sonra da olmazsa sezeryan alır diye düşünüyorum suniden de korkuyorum kendininde gelesi yok
Gamzeeey Benimde seninki gibi canım bugün gittim halen bi belirti yok son 4gün kaldı bakalım gelmezss artık sezeryan olacak
B-Tugce esredn yaa banasuni sancı ile başlatırız bebek büyürse sezeryan olmak zorunda kalırsın dedi. Korkmuyor değilimm. Ama hala ne sancı ne işaret ne bir kıpırtılı bel ağrısı hiç birşey yokk
TnE_ Birmelekbiranne ben de aynı durumdayım tık yok ara ara aşağıya baskı oluyo o kadar bir de regl sancısı gibi arada geliyo gidiyo
B-Tugce Yaseminggg yaaa bana da 15 i gel dedi. İnşallah canım benim sancılarımız başlarda fırt diye çıkarlar
amineravza Bizde 39+4 olduk tık yok daha salı günü de gidip nst ye gireceğim yine sancı olmazsa perşembe sezeryan dedi doktorum bebek de iri olduğu için suni veya fitille başlatırız bile demedi
bebeliannegeldi amineravza kaç kilo bebeğiniz. Benim de 37+2 3870 çıktı doktor sezaryen olabilirsin dedi. 4e kadar anca doğurabilirmişim.
Ataly B-Tugce ahh canım bende senin gibiyimm🥺😩😩 40+0oldum yokk yok Kendi sancımla gitmiştim ilk doğumum da bunda gelmiyor direk sui sanciyla baslamaktan Çok korkuyorum 😥
B-Tugce Bsrasengulll ayy inşallah güzel haberleri vermek nasip olur ya. 😁 ama bugünde gelcek gibi değil 🥰