Mtzkuzum Serenayak ben ilk hamileliğimde nerdeyse tuvalete yatak döşek atacaktımda bir keresinde tam kurulandım yine geldi neyse yaptım sonra yine geldi kurulandım kalktım tam elimi yıkıyorum altıma kaçırıverdim🙈normal bunlar son zamanlarda 😄
Seda09 Tulayyy- Allah korusun insAllah birsey olmadan kucağınıza alırsınız. Ama yüksek tansiyon gerçekten riskli mutlaka doktora gidin hatta yarın ölçün acile gidin
Laylaycizi_96 Serenayak sen yine 32 haftalık sın ya ben hamileligimi ögrendim kusarken sürekli altıma kacırıyorum suan 20 haftalıgız bazen oksururken de okuyor cok zorlayıcı bi durum umarım dogumdan sonra gecer
yarmagul Serenayak canım çoğu insan baskıdan dolayı falan diyo ama baskı herkeste var hamilelikte veya normal dönemde hiç bir şekilde altına kaçırmak normal bi durum değil durumu doktorunla paylaş
Yusuf_alpin_annesi Bende kaçırıyorum hamileliğin başından beri şuan 35+1 olduk haftalar oncesinde doktora söylemiştim normal olduğunu. Söylemisti
Zuzumo Serenayak Ay hakkını helal et güldüm ama yanlız değilmişim bende hapşırdıkça kaçırıyorum ve bu aylarda çok normal gak dedikce lavobo guk dedikçe lavoboya ihtiyacimiz oluyo malesef