Nisa1710 joie den yaptığım araştırmalar sonucunda herkes memnun yorumları hep.olumlu idi.
33+2 haftalık hamileyim daha kullanmadım.
Ama çevremde kullananlar çok memnun ve tavsiye ediyorlar
Dediğiniz diğer markayı duymadım bende mamas&papas ve joie arasında kalmıştım mamas&papas in iç kısmı dar geldi gözüme ve puset i yoktu tek bebek arabasi idi. Ben o.yuzden joie yi tercih ettim. Uzun ömürlü kullanım diyorlar joie için deneyip göreceğiz…