Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim.burnum tıkalıydı ve biraz kaşınıyordu.nefes almakta zorlanıyordum. Deniz suyu Burun spreyi aldım bi işe yaramadı. Covid test vermek istedim acabalarla stres yapmamak için ama pozitif çıktı.şimdi ne yapacağım kaygı stresi başladı. Parol içiyorum c vitamini meyveler yiyorum ama başka ne yapabilirim? Kısa sürede geçmesi için bi yol varmı? Bi de Otrivine Burun açıcı spreylerden kullanmak zararlı yazıyor internette. Ama burnumu bi tek o açıyor. Otrivine Kullanan bilen varmı? Bu yolda Nasıl bir yol izlenir? Yardımlarınızı bekliyorum