Valla arkadaşlar bence gebe kalmak istiyorsanız öncesinde genell bir değerlerinize baktırın, hormonlarınıza baktırın ondan sonra incir yiyin😂 bende inciri bol bol yedim oysa ki benim süt hormonum zaten yüksekmiş incirde artırıyormuş süt hormonunu o yüzden değerlere baktırmak önemli☺️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏