Zynp_3 benimde aklımda aynı bu sorular vardı dün Dr gittim kadın doğuma 😊çatala yatırdı sıvı aldı kan verdim idrar verdim HER GEBE KALMAK İSTEYENİN MUHAKKAK GECECEGİ YOL BUDUR ve gelelim gebelik için Dr ile sohbetimize 😊yumurtlama günlerinin en yüksek olduğu günler var dedi adetinden 10,11 gün sonrası özellikle onların takibi yaparsan ve eczaneden yumurtlama kiti alıp takip edersen iyi olur ama haftada 2,3 defa korunmasız cinsel ilişkinizi öneririm dedi ☺️☺️ha deyince hiç bir şey olmaz kafadan bu süreç için 1 yıl veriyorum ben dedi sıkıntınız yok ise gebelik olur zaten dedi bir yılın sonuna kadar korunmasız denemeler yapacaksınız hep eğer olmuyor ise sıkıntı var demektir artık takibine başlanacak o süreçte falan dedi 😍💝sizi daha çok aydınlatacak olan kişi doktordur emin olun test yapsın yapınıza yumurtaliklariniza baksın 🌸