Hticcee valla bende orda düşünüyordum ama vazgeçtim ağrıdan korktuğumdan 34. Haftadayım ve nefesim kesiliyo eşilim yardım etmese yalancı sancılarlara bile mücadele edemiyorum ağrı eşiğim çok düşük demek ki 😞 o yüzden tek başıma devlette doğuramam eşimede söyledim. Medipolde doğum yapıcam yine yapcak bişey yok 🥺