Imasleeper Başlık biraz saçma oldu gibi ama 😂 Zeynep kamilde doğum yapıcam kızlar, lohusa pijaması alıcam doğumdan sonra giyeyim diye. Doğumdan önce yatıl yapıldığında kendi kıyafetlerimizle mi yatıyoruz yoksa hastane önlük felan veriyo muu 🙃
hunilimom Imasleeper hastaneye gidiyorsun normal kıyafetle sütyen kilot küpe bilezik kolye ne varsa çıkarıyorsun bi hasta besi veriyorlar yada sana söylüyorlar alıyorsun sonra da hastalarda mavi pembe olan o hasta kıyafetlerini den giyiyorsun doğum olduktan sonra da odan da kendi kıyafetlerini
Kbrkbrr Imasleeper devlet önlük veriyor ama önlük demeye bin şahit ister hiç güzel ve rahat değil zaten tamamen çıplaksın. Ne olur ne olmaz al yinede yanına iki çeşitte bulunsun belki insaflıya denk gelirsin giyebilirsin yanında getirdiğini ☺️
Babysharkdutdutdut Imasleeper sancin ve acilman başlayınca dogumhanede önlük veriyorlar canım. Doğumdan sonra ailenden bebeğin ve senin giyeceklerini isteyip sana veriyorlar
SerraveAnnesii Her hastane bir olmuyor sanırım. Görümcem normal doğuma kendi geceliğini giymişti doğuma öyle girmişti. Hastane önlük falan giydirmezse ben gecelik aldım uzun yere kadar çantama koydum hastanede sancı çekerken falan onu giyicem açılmaya da bakıyorlar sürekli rahat olur diye düşünüyorum
Imasleeper SerraveAnnesii o zaman bi uzun bide alt pijamalı bişey almak lazım ne olur ne olmaz diye 😌
SerraveAnnesii Imasleeper Ben bir tane uzun gecelik aldım. İki takım da düğmeli pijama takımı aldım ama bir takım pijama da yeterli olabilir☺️
Imasleeper 2bebekannesi_ ahahgaha kız Deseydin değiştirirlerdi belki 😂😂😂😂 ben yatakta bu açılmaya bakarken sancı çekerken felan yatırıyorlar ya doğuma girmeden önce o zaman önlük mü yoksa pijama mı giyiliyoe acaba diye merak ettim😂
Imasleeper SerraveAnnesii bende sizin gibi bir tane uzun bir tane de pijama takımı alıcam tavsiyelerinize uyup ☺️
Imasleeper Kbrkbrr ay doğumhaneye giderken herkes görür öyle :( her yeri belli ediyosa önlük fobim oluştu iyi mi 😂😂😂 ben dediğiniz gibi nolur nolmaz koyayım bari
Hticcee Imasleeper bende Zeynep kandilde doğum düşünüyorum ama korkuyorum da sizden destek istesem 😇😇
Imasleeper Hticcee valla bende orda düşünüyordum ama vazgeçtim ağrıdan korktuğumdan 34. Haftadayım ve nefesim kesiliyo eşilim yardım etmese yalancı sancılarlara bile mücadele edemiyorum ağrı eşiğim çok düşük demek ki 😞 o yüzden tek başıma devlette doğuramam eşimede söyledim. Medipolde doğum yapıcam yine yapcak bişey yok 🥺
Denizpyraz Imasleeper ben sabah 7 de gittim hastaneye kendi kiyafetlerimle bekledim sonra hemşireler önlük getirdi onu giydim. Ameliyattan sonra lohusa pijamami giydirdiler. O şekilde yanı.