Htc_31 eslemsi herşeyde var canım bir hayır rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah cümlemizin
Onekim Htc_31 yani olabilir tabi bende çok ümitliydim canın çok tatlı çekiyodu ki ben tatlıyı pek sevmem biraz daha bekleyeyim bakalım nolcak
Badenin_annesi Mrv1007 bende senin gibi düşünüyordum sonra çocuğum 5 yaşına gelince istemeye başladım ve suan kızım 7 yaşında 3 aylık hamileyim 8 yaş olcak aralarında 😒
Mrv1007 Badenin_annesi yaşım 30 benim, 8 yıl sonra çocuk yapacak cesaretim kesin olmaz 🤣 Sağlıkla gelsin kuzucuğunuz, Rabbim uzun ömürler versin inşallah 🤍
SerraveAnnesii Mylove Şu an kızım bir doğsun bakalım bu devirde çocuk büyütmek de çok zor hem maddi hem de ortalığın hali belli 😏
Mylove SerraveAnnesii öyle valla ala kardeşsiz yavan geliyor bana ben 4 kardeşim oğulumda amca dayı olsun istiyorum biz ölünce yanında olanı olur arkadaş dost biyere kadar kardeş farklı bence 🥰
asel35ece Htc_31 5 yaş olacak araları tam. Benim de zaten kendimce ideal gördüğüm aralık 5 yaştı ve şükür o şekilde oldu. Çünkü 5 yaş öncesi daha ikiside bebek olacak ve ben iki bebeğe yetebileceğimi düşünmediğim için bu şekilde istedim. Şimdi büyük kızım kreşe gidiyo gün içinde o yokken bebekle o geldiğinde de onunla vakit geçirerek denge kurarım diye düşünüyorum bakalım nasıl olacak doğumdan sonra
SerraveAnnesii Mylove Aynen öyle ben tek çocuğum ve tek çocuk olmak bence iyi değil hep kardeşim, abim, ablam olsun istemiştim 🥲 Maalesef çocuğumun ne teyzesi ne de dayısı olmayacak. Görümcem var iki tane halası oluyor 😀