Htc_31 oglum 1 yasini dolduruyor bu ay, tup bebek ile oldu, 2.ye kendiliginden hamile kaldim, buyuk bir şoktu ama istiyordum, simdi 13 haftalik hamileyim, zaten oglumu buyutmek icin evdeyim 2.cocugumuda bu arada buyuturum
İnsallah, ana okuluna gidene kadar evdeyim sonrasinda calismaya baslarim diye dusundum. Diger turlu oglum 3-4 yasina gelince tekrar dusunsem uzun sure evde kalmak zorunda olacaktim, ama
Calismaya para kazanmaya biseyler yapmaya alisik oldugum icin yavrularimi ana okulu cagina getirip hemen is basi insallah, annem ve teyzeside cok yardimci oluyorlar onlarda destek oldugu icin zor olmayacak insallah.