Deletedmon72737 ikimelekannesii22 7 aydir evliyim 3 cu ayimda bi gebelik oldu ama kimyasaldi 4 aydir deniyoruz yani evlendim evleneli korunmasiz ilişki yaşıyoruz ama sonuc negativ
Deletedmon72737 ikimelekannesii22 7 ay olmamasi norml deil ama bide korunmasiz ya anlamyorm bazi insanlar istemedigi halde oluyor ben böyle yırtınıyorum ama olmuyor asla isyan etmiyorum ama hayret içindeyim
caganin_annesi ikimelekannesii22 Kuzum bir daha kan ver benimki gibi olmuş olabilir. Benimki de geç döllenme oldu adet olacagim gün hormon testi için kan verdim negatifti ben bir daha test yapmadım bir ay sonra belirtiler yüzünden tekrar test yaptım iki çizgiyi görmüştüm. İki aylıkken ogrenmis oldum böylece. Hemen bir kere daha kan ver bak inşallah hamilesindir.
defnos Bende de aynı şekilde olmuştu. Ultrasona göre 22 hafta, son adet tarihime göre 25 haftalık gebeyim 🥲 geç döllenme olmuştur hiç sorun olmaz 💖 sağlıkla kucağınıza alın
ikimelekannesii22 Deletedmon72737 bende öyle cok dedim canım neden olmuyor diye kaç doktora gittim bir sorun yok demişlerdi. Bi doktora gözük istersen
Mucizebekliyorum2 Deletedmon72737 canım kimyasalda olsa gebelik oluyo sonuçta farkında olmadan kendine stres yapıyosundur doktor bana ilk kürtaj sonrası sakın stres yapma stres gebelik hormonunu bastırır demişti elimizde değil ama yapmamız lazım
ikimelekannesii22 Bebegim0101 fotoya yorum yapılcak birşey yokki çift çizgi olduğu baya belli. Benim sorum 2 hafta önce kan verdim sonuc negatifti adetimde 1 ay gecikti bugunde tekrardan test yaptım cıktı
Deletedmon72737 ikimelekannesii22 bende geçen ay yaptm testte poztf çıkmıştı ama kanda negatf 1.20 ydi deyerim
Patito__ ikimelekannesii22 belliki kan verdiginiz gun baslamis tutunma yani yeni yeni yukseliordu oyuzden farkedilmedi Bn bukdr kan veriom hep 0.0001 cikior :))
Patito__ ikimelekannesii22 gecti ama gec yumrtladm bakalm beklemedyim bnde hayirlisi hepimiz icin Saglikla kavusun bebisinize insallah
ikimelekannesii22 caganin_annesi insallah canım verdim az önce kan 1 saat sonra cıkarmıs sonuc heyecanla bekliyoz insallah vardır aylardır bekliyoz sen biliyosun🤲🏻
Mucizebekliyorum2 ikimelekannesii22 bencede geç döllenme olduğu için yeni çıkmıştır yoksa bu sefer yaptığın testte negatif çıkardı olmasa
Deletedmon72737 Mucizebekliyorum2 ya insan ister istemez ilişki sonrasi acaba oldumj bu ay tuttumu veya en ufak bi sırt bel ağrısında acabami diyoruz strese girmemek elde deil stresle nasl baş etmeli acba
Yasminn0707 ikimelekannesii22 2 haftada da eğer dediginiz gibi net cizgi cıkması tuaf adet yani silik cizgi olmalı diye biliyorum yada kan verdiginiz laboratuvar yanlış cıkarmış
ikimelekannesii22 Bebegim0101 evet cıktı varmış gebelik insallah bu defa sağ salim alırım kucağıma 🤲🏻