ikimelekannesii22 Kızlar adetim 1 ay gecikti kan vermiştim cıkmamıştı kan vereli 2 hafta oldu hala adet olmayınca test yaptım çift cıktı cıktı varmıdır sizce 🤲🏻
Deletedmon72737 ikimelekannesii22 İnşallah yuzun güler en kısa zamanda 🤲🥰 bende bebek istiyorum adetime 12 13 gun var ama kasıklarımda şiddetli bi agri var gaz sıkışması gibi umarim tutmuştur
ikimelekannesii22 Deletedmon72737 insallah rabbim isteyen herkese versin geçen sene kürtaj olmuştum o günden beri istiyorduk olmuyordu insallah olmuştur 🤲🏻 Sen ne zamandır deniyorsun
Cennetkusummm ikimelekannesii22 hayırlı olsun kan değeriniz kaç çıkmıştı acaba ben bir hafta önce verdim 0.100 negatif dediler yarın günüm bakalım
ikimelekannesii22 Cennetkusummm 0.33tü varmı bilmiyorumki testte çift çizgi cıktı 2 hafta önce kanda cıkmamıstı insallah vardır 1 senedir bekliyorum
Cennetkusummm ikimelekannesii22 ikimelekannesii22 canım göndersene bakalım yarın sabah ilk idrarla dene daha kesin sonuç alırsın
Patito__ ikimelekannesii22 belliki kan verdiginiz gun baslamis tutunma yani yeni yeni yukseliordu oyuzden farkedilmedi Bn bukdr kan veriom hep 0.0001 cikior :))
Deletedmon72737 ikimelekannesii22 7 aydir evliyim 3 cu ayimda bi gebelik oldu ama kimyasaldi 4 aydir deniyoruz yani evlendim evleneli korunmasiz ilişki yaşıyoruz ama sonuc negativ