Tugbamete Nazkin Allahım korusun bebeğinizi inşallah sağsağlim alırsınız kucağınıza içinizi ferah tutun kötüsünü hiç düşünmeyin 🙏🏻
Nazkin Tugbamete sagol canim cok insallah biraz daha dayanir yavrum yasadiklarimi soranalra yazdim canim okuyabilirisin
Nazkin Rumeysaylz sagol canim simdi cok kotu gunler gecirdik cok sukur 3 hafta gecti gelmedi Rabbim cok buyuk 🙏🏻
Nazkin mom32 canim kabizliktan bebegimi aşaya itmisim doktorum da hep hafif ilaclar verdi zaten tehlikem vardi serviks 2 cm de dusmus ve acilmam vardi dogum basliyo dediler iki gune hazir olur bebegin dediler sezeryan icin onay aldilar bizden her an gelebilir die kafasi kanaldaydi bir damla umid vermediler belki gelmez bukadar uzmeyin kendinizi demediler biz gunlerce aladik dualar okuduk adaklar adadik mevlud okundu kurban kesilip 7 kisiye dagiltildi ve bebegim ertesi gun donmus ama acilmam ve 2 cm serviks kisaliğim vardi 21 gun 3 hafta yattim hastanede durumum hep ayni oldugu icin eve saldilar agrim suyum gelirse doguma gidicem 25 hafta olduk cok sukur ciger gelistirici igne yaptilar nasil gunler gecirdik anlatsam anlatilmiycak kadar kotu Rabbim duydu sesimizi yavrum halia bizimle Allahim hiç bir Aileye evlat Aile acisi yaşatmasin 🙏🏻
mehtap28 Nazkin cok sevindim cok gözünüz aydin Rabbim bebeginizi saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin kötü günler geride kalmis cok sükür 😇
YagizAsyaMom Nazkin maşallah aceleci bu çocuklar çok aceleci 🤦♀️korkma hiç bir şey olmaz Allah İn izniyle
Nazkin FeriDEniz Allah razi olsun canim inşallah daynir vaktinde gelir Rabbim cok buyuk yukarda ayrintili yzdim okuyabilirsin canim
Mucizeveannesi Nazkin kendinizi bırakmadan güçlü onu ki stres iyi değil Allah’ın izniyle 🙏🏻İnşallah birşey olmaz dua ile
Nazkin Busu48 canim kabizliktan bebegimi aşaya itmisim doktorum da hep hafif ilaclar verdi zaten tehlikem vardi serviks 2 cm de dusmus ve acilmam vardi dogum basliyo dediler iki gune hazir olur bebegin dediler sezeryan icin onay aldilar bizden her an gelebilir die kafasi kanaldaydi bir damla umid vermediler belki gelmez bukadar uzmeyin kendinizi demediler biz gunlerce aladik dualar okuduk adaklar adadik mevlud okundu kurban kesilip 7 kisiye dagiltildi ve bebegim ertesi gun donmus ama acilmam ve 2 cm serviks kisaliğim vardi 21 gun 3 hafta yattim hastanede durumum hep ayni oldugu icin eve saldilar agrim suyum gelirse doguma gidicem 25 hafta olduk cok sukur ciger gelistirici igne yaptilar nasil gunler gecirdik anlatsam anlatilmiycak kadar kotu Rabbim duydu sesimizi yavrum halia bizimle Allahim hiç bir Aileye evlat Aile acisi yaşatmasin 🙏🏻
Busu48 Nazkin Çok sevindim maşallah maşallah 🙏 İnşallah zamanın da gelir sağ salim alırsın yavrunu kucağına Allah’ım tekrardan yaşatmasın bu durumu minik evladına 🙏💙
Zeynp Nazkin bende şimdi Yasin okuyacağım Bebeğiniz bebeğim tüm bebişler için Rabbim vakitlice kucağınıza ulaştırsın