Aykurtilayda05 Ymn3535 bende aynı tüp bebek aynı sorunu 4.haftamda yaşadım şuanda 5haftalığım kahve lekelenmem oluyo bazen iğne ilaç fitil kullanıyorum ama
dilara_cinar99 karamel33 Bunu biz bilemeyiz canım acilen doktora git ki ters bişey varsa hemen müdahale etsinler
Carriebradshow karamel33 mutlaka doktora gidin. Fitil ve iğne verecektir. Benim 13. Haftamda kanamam oldu hastanede yatış verdiler. Doktorum çıktığımda da ayakta kalmamı yasakladı bir ay boyunca tuvalet dışında hep yattım çok şükür geçti tehlike. Şimdi 26 haftalık oldu bebeklerim hala fitile ve haftada bir iğneye devam ediyoruz. 30. Haftaya kadar kullanacakmışım sonra duruma göre bırakacağım.
Ecemselmaarslan karamel33 doktora git canım korkma bisey olmaz belki rahimde kanama alanı oluşmuştur allahin izni ile bisey olmaz
Feyza5952 5 haftalık hamileyim ben de. Doktorum hafif kanama ve lekelenme olabilir korkma yerleşme kanamasıdır dedi. Adet kanaması gibi aşırı bir kanama olursa hemen hastaneye başvurmamı söyledi. Çok geçmiş olsun umarım kötü birşey yoktur🙏
Habus karamel33 yarım çay bardağı kanamayı da düşük değildir diyip beklemenizi de tavsiye etmem açıkçası düşük değildir inşallah tabi ama küçük bir damlada bile düşük riskini görüp ilaca başlanıyor. Bence bir an önce gidin 🙏