karamel33 8.haftada benimde bianda bardaktan boşalırcasına kanamam gelmişti korkarak hastaneye gittim çok şükür iyiydi ama ben tüp bebekle hamile kaldığım için düşük engelleyici iğne ve ilaçlar kullanıyorum sizde gidin bi doktora görünün en azından iğne yada fitil verirler