Meral96 Arsub11 benimde yok daha. Akintim cogaldi. Pazartesiye kadar beklicem. Ama tahminim cuma olurum en gec 😃
Arsub11 Yasminn0707 bende öyle düşünüyorum zor olsada beklemek 10 gn beklicem yaa tabi ozmna kadar olmasam
Yasminn0707 Arsub11 öyle öyle 4.gün bügün zor dayanıyorum ama az kaldı eğer varsa vardır zaten diye rahatlıyorum inşallah ikimizin de vardır bu özlem biter artık 🤲🤲
Arsub11 Yasminn0707 bende diyorumkii sacmalama nede olsa yok bosuna heveslenme falan 😅 ay amin amin rabbim isteyen herkese versin
Seher924 Kızlar 5 hafatalıgım beta değerim 1088 ama kalp atışında duydum beta değerim yükşelmiyor başına gelem var mı ?
Seher924 Yasminn0707 Evet doktorlarda anlam veremiyor işte doktor diyo 25 senelik doktorum ilk defa böyle bir şeyle karışılatım diyor bizde anlam vermedik 2 doktora gittim pazartesi de başka bi doktora gidicem