Mom545441 Meral96 bugün adet günü fakat belirti yok akıntı var sadece normalde sancım olurdu göğüs ağrım olurdu ama şuan belirtisizim
hemsiree Meral96 benim bat 17 şubat aranızda bekleyebilir miyimm çok heyecanlıyım 🙂 normalde reglden en az bir hafta önce göğüs ağrım olurdu ama şimdi yok ve bu ay gynopol kullandım. arada kasık ve sırt ağrım oluyor sadece son 4 gündür
Meral96 Arsub11 benimde yok daha. Akintim cogaldi. Pazartesiye kadar beklicem. Ama tahminim cuma olurum en gec 😃
Yasminn0707 Arsub11 kramp şeklinde girip cıkan ağrılar 🙄 olmadı bu ayda hissediyorum 2 yıldır alıştım bu duruma