Tulayyy- 2485 doğdu. Şu an da 30 haftalık hamileyim. Tekrar olmaması için doktorum coraspin verdi. Düzenli kullanıyorum 4. Aydan beri. Çok şükür bu kez hiç tansiyonum çıkmadı. İlkinde 30 dolmadan teşhis konmuştu. 25 sonrası başlamıştı tansiyon. İnşallah bu kez olmayacak. Sağlıkla kucağınıza alın