Merhaba , ben son adet tarihine gore 37 haftalik hamileyim ultrasona gore 36 , idrarda protein kacagi var ve bazen de tansiyonum yukseliyor , yuksek tansiyonla birlikte gebelik zehirlenmesi yapiyormus , doktorum cuma gunune gun verdi dogumu erken baslaticaz dedi , kilosu ultrasonda 2600 yakin cikti , benim gibi erken dogum yapmak zorunda kalan var mi , Simdiden tesekkur ederim herkeze.