Babyborn seraap benim hergün olmasa da ara ara geldi kusma 🤭 umarım hayırlısıyla geçer günler ve kavuşuruz bebeğimize 🌸👼🏻🙏🏻🙏🏻
Meryem34 seraap bende istifar Hale’n ara ara oluyor 😊kilo çok aldım ben fazla yemek yemediğim halde🤭 sende nasıl gidiyor