Tomurcuk1 Polat6363 ay sonunu beklemeye gerek yok biter bitmez yapabilirsin emin olmak adına inşallah vardır
Polat6363 Tomurcuk1 hayırlısı ya ama ilişki şart degıl mı ya düşünmekten ınsan kafayı yıyor ya dua et bana 🥺
Tomurcuk1 Polat6363 ilişki tabiki şart sen gebelik belirtim vardı regl oldum dediğin için ben test yapmanı önerdim çünkü gebeyken regl oldum ben de canım inşallah Rabbım en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🙏
minigiminannesi03 Polat6363 canim hamile olduğunu sanmam ama tabiki bu olmuyacak anlamına gelmez örnek ben 1 buçuk aylık dusuk yaptim aşırı kanamam olmadı ama ondan 10 gün sonra yoğun kanama yaşadım ama adet sancısı gibiydi herkesin bünyesi farklı doktora gözük bence