Kızlar ben geçen ayın 17 sinde adetım bıttı esımle ılıskı yaşadık sonra bır aydır hamılelık belırtılerı vardı nasıl desem hersey yani mide yanması,bas agrısı,tiksinme,aşerme,bas agrısı,bas donmesi,karın kasık agrısı ,hele bir uyku hali bi yorgunluk , ruhsal degısımler , bugünde ayın 12 si adet oldum geçen ayda 13 de olmustum . Eşim asker 6 ayda bir gelıyor bu adetten sonra hamıle kalabılırmıyım acaba yolsa dusuk Mü yapıyorum anlamıyorum yaa bu kadar belırtı normal degıl