678b Doktor kontrolüne gittim karından ultrason baktı kese var ama içinde bebek görünmüyor. Bu normal mi? Buradan okuduklarıma bakarsak kalp atışı duyan bile var 🙄boş gebelik midir?
Cananyildiz 678b canım ultrason resmini atar mısın bi. Benimkinde de 5+6ydı yeni oluşuruyor yolunu yapmış dedi doktorum ve yolk kesesini gördü vs bos gebelik ihtimali ortadan kalkıyor bu durumda dedi
hunilimom 678b benim de öyleydi kese varis bebek yoktu bir hafta sonda hem kalp atışı hem bebeği gördük mesela ilk kızım da 6+3 de felan hem Bebeği hem kalp atışını görmüştüm normal yanı
Pcoslubiranne 678b ben ilk gebeligimde 6+3de gitmistim karindan gorememisti doktor bebegi.Alttan da ben baktirmamistim.7+3 de gozukmustu.
Tombikis96 Cananyildiz ben atsam bide benimkine bakar mısın canım bende gittiğimde 6+4 günlüktü..Kese var bebek gözükmüyor demiştir kese boyu 20 mm diye konuştu doktor ama 1-2 hafta sonra tekrar gel dedi bekliyorum
678b Cananyildiz doktor boş falan demedi haftaya yine gel dedi sadece. Zaten lekelenmem olduğu için gitmiştim kesenin içinde bebek de görmeyince dünden beri aklıma bin türlü şey geldi
Fatmabayar Bende 6 haftalıkken gittim boş kese suan kalp atışı yok dendi. 15 gün sonra kontrole gel dedi gittiğimde bebeğimin kalp atışı vardı.Sizinde öyledir inşallah 🙏🏻
Tueaksy Hiç endişelenme ben masustan 8. Haftaya kadar bekledim net olsun diye gittim kesesinide gördüm kalp atışında duydum 🙂
Cananyildiz 678b alttan baksaydı belki görünürdü zaten bu tür durunlarda alttan bakılıyor hayırlısı olsun inşallah bebisin görünecektir
678b Pcoslubiranne alttan bakalım dese hayır demeyecektim ama sormadı. İnşallah haftaya benimki de görünür 🙏🏻
benimmdunyamm 678b bende bebek göründü ama alttan karinda seçilmiyordu gördüm ama emin değilim vajinal bakacam dedi