Merhaba, doktorum geçen hafta 15 Hafta kontrolümde rahim ağzı uzunluğumun normal plasentanın bi tık aşağıda olduğunu söylemişti araya başka konu girdi o an soramadım ancak sonra kafama takıldı herhangi bir lekem kanamam vs. yok biraz aşağıda dedi sadece doktorundan böyle bir sey duyan risksiz devam eden var mı ? Bu arada herhangi bir şeyi yasaklamadı hatta biraz egzersiz ve yüzme önerdi