Hgemr Derya341986 çikolata,bisküvi de yememi istemiyor birkaç kez marketten alıp yedim haberi yok eşimin 🙊🙊
Derya341986 Hgemr cnm okdr canım çekiyorki günlerce onu düşünmektense yiyorum napim bence diyetlerdeki gibi haftada bir izin vermek lazım
Aysun2834 Hgemr benim eşimde açıp elleriyle yediriyor bana kızıma kokmuştur diye 😂😂😂 hatta bazen bak size bunu aldım sen seversin diyor abur cubur eksik olmaz benim evimde ama abartıya kaçmıyor bende 😁😁
Burcu35 bebegimvebenn mide bulantım olmasada yesem keşke nasıl canım istiyor ketçaplı sade acılı hiç farketmez ama yesem beter olcam biliyorum. Benim yerimede yiyin lütfen ☹️
Mucizeana Burcu35 baharatsız yiyrbilirsin. Baharatlı yiyince bende çıkarıyorum sade yiyebilirsin canın istedikçe
deletedmom213 Sulemrahkuzey ohh göm valla. Hiç cips yiyesim yoktu 😀 çok ani gelişti. Bende market yok ondan getirden istedim 😀 Bide cips yanına başka şeylerde aldm abur cubur Resmen bu konu beni zarara soktu sağlık açısından 👅🙆🏼♀️🤗
Cans50 14+3 haftalığım ve ilk defa geçen hafta azıcık yedim.Yerken de pişman oldum ama çok canm çekmişti.Arada yersel birşey olmaz bence.Çok abartmadan.Doritos reklamları gördükçe dayanamıyorum ne yapayım.
Gulsunoyku Azonce aldım bir büyük doritos çok canım çekti psikolojikmi bilmiyorum tadı lezzetli gelmedi 3.5 aldım gerisi duruyor
muhteriz Benim mide bulantılarımın çok şiddetli olduğu zaman canım çok istemişti doritos turuncu bir paket yedim o baharat mideme nasıl iyi geldi anlatamam normalde hiç almayız yemeyiz de ama o gün doyasıya yemiştim 😀
Puhukuzusu bebegimvebenn Yiyorum. Net. Her gün yemessen bence aşırı korkmaya gerek Yok. Markete ulaştığım vakit bir cips alayım. Böyle başlıklar ister istemez akla getiriyo 😊😅😅😅😅😅😅😅😅