Deletedmom_7156 hayatım hayırlı olsun allah annalı babalı büyütsün güzel bir dogun hikayesi yazmanı bekiliyorum bebeiş nasıl sen nasılsın lavaboya cıka bildinmi ahh ilk yürüyüşün nasıl gecti kıyaman ya bide benim gibi sondk ya kadar bekleyip sezeryen olmusun benimde 1 santim acılmam vardı son sn yelere kadar normal dogun icin cabaladım ama gelmedi minik yavrum sezeryeb oldun cok sükür yine cok cabuk toparlandım bol bol yürü kuzum suan da büyük ihtimal hastanedesin sürekli yürüyüş yap zorlar seni biraz olsun zorlan emin ol sonradan cok iyi geliyor ben merdiven bile cıktım ilk yürüyüşüm zoddu ama sükür sonra cok hızlı topladım iki haftada sapa saglam oldum