4 ay önce Kürtaj olmuştum bebeğimi kaybetmiştim psikoloji olarak iyi değilim elimde değil alanda o verende hiç bir zaman isyan etmem üzülüyorum ister istemez içim yanıyor Ankara Liv hospital e gitmiştim hiç ilgilenmemişlerdi 2 gün lekelenmem oldugu hâlde hem gece hem gündüz hastaneye gittim hiç birşey yapmadılar ultrason a bakıp gönderdiler kese de kanamam oldugu hâlde ne iğne ne ilaç versede ilaç çok geç verdi ilk hafif lekelenmem geldiğinde doktoruma gittim düşük tehliken yok deyip gönderdi ilac bile vermedi sonra yine gittim neyse verelim dedi ilaç verdi gönderdi beni eve o gecede düşük yaptım ne iğne ne tahlil yaptı bebek yok düştü diyince de beynimden kaynar su dökülmüşe döndüm kısacası şunu söylemek istiyorum o hastaneye çok kinim ve ahım var çok ilgisizlerdi benım en büyük pişmanlığım tek o hastaneye sürekli gitmem aynı doktora gitmem. Tabiki o yavrumun nasibi olsaydı yanımda olurdu takdiri ilahi ama en çok zoruma giden Caba olmamasıydı.. o doktoru şikayet etmek istiyorum şimdi Ankara Özel cerrahi tıp merkezi Handan Özge güzeldi !! Hakkımı helal etmiyorum üstelik bana çok korku vermişti kürtaj nasıl oluyor diye sorduğum da çok zor ve acılı oluyor demişti !🥺😓😓