holly ben sabahın 5 inde gittim öğleye yakın taktılar zaten ameliyathaneye gidene kadar damr yolu takacak yer bulamadılar ordaki doğum dr u yaşlı bi amcaydi vardi yaşı baya benim o halimi görünce okadar bagirmisti ki kadın doğum dr una ve hemşirelere hic unutmuyorum o bagirmadan sonra gelip yanağımı oksamisti hersey güzel olucak korkma diye yani ameliyathane ye kadar iyi gelmiştim şans eseri oyle diyim mecburiyetten olmasa devlette asla yapmazdım 🙈😁