EsraYsf Kizlar ilk.oglum da doğumumu devlette yapyim bayıltmadan değil.canli canlı taktilar çok canim.yandi yani hemşireler odama koşarak geldi doğum.mu başladı diye o derece ve şuan da 2.5 3 ayım var ve ben ilk o iki çizgiyi gördüğüm andan beri sürekli aklımda sonta var napicam ben annisler çok korkuyorum 🙈
gebe_ebe EsraYsf bu kez birazcık rahatla ve kendini kasma, emin ol önceki kadar acımayacaktır 🌼 özelde yapacaksan zaten ameliyathanede takılır ama devletse de planlı ameliyat olduğu için alel acele olmayacaktır işlemler, şimdiden strese sokma kendini ☺️
zeeynepp19 EsraYsf siz hassassınız sanırım az önce bana da takıldı sonda ama öyle bi acısı yoktu 🤷🏻♀️
Aslielis EsraYsf canım bende özelde yaptım ama benide uyuşturmadan yaptılar zaten takarken kız dedi çok ince bi zar oldugu için evet biraz acır dedi evet biraz acıdı ama tabi inleticek kadar değil ama bide takanada bağlı ya
gebe_ebe Ebru_3804 ne diye pislik yapsın insanlar, ne kasıtları var? Ameliyathanede takılmıyor devlet hastanelerinin çoğunda. Anladığım kadarıyla doğum acil başlamış acele ile hemen hazırlanmış. Bunda kasıt yok yani. Sonda bazen çok korkup kasıldığı zaman acıttığı gibi enfeksiyondan dolayı filan da acıtabilir.
EsraYsf Ebru_3804 vallahi hani diyorlar ya hayatta Allah bir acıyı hatirlatmazmis oda doğum acısı diyorlar ya vallahi sezeryan kesiginden daha çok acımıştı
Duygu-dgn gebe_ebe ben özelde doğum yaptım ve beni normal odaya aldıklarında orada taktılar gayette hissediyorsun ameliyat hanede takılmadı
EsraYsf zeeynepp19 AA acaba hemşireler stajyer falanmiydi bende normalde cani kati biriyim ama niye öyle oldu bilmiyorum
EsraYsf Aslielis ben azar yiye yiye taktılar canim artık agliycaktim bağırsam daha vok canımı acıtırlar mi faland üye düşünüyorum bi taraftan bin tane soru beynimde
zeynepmoom2_ EsraYsf yoo bende gitmeden ameliyata uyuşturmadan taktilar beni çok yaktı birtek ondan şikayetçiyim bende ya
Busrakzlkc EsraYsf benimde 1 ay olacak olalı sezeryan. Bende uyuşmadan takılanlardanım. Ahım şahım bir agrı değildi. Agrı yok diyemem tabi ama abartılacak kadar degil
zumra123 EsraYsf eğer spiral anestezi ile ameliyat olacaksanız sondanız zaten anesteziden önce takılır sonrasında takamazlar ayaklarınız uyuşacağı için
zumra123 EsraYsf kendinizi kasmazsanız o an derin derin nefesler alırsanız sonrasında neden bu kadar korktum dersiniz hiç onu kafanıza takmamaya çalışın bence sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşAllah🥰
EsraYsf zumra123 bakalim bu sefer bende eyle deneyeyim diyorum.insallah o an yapabilirsem insallah hepimiz sağlıkla.alaljm kucağımıza 💕
Flyderndkk EsraYsf 1 buçuk ay içinde bana 3 kez sonda takıldı. Hafif yanma dışında dediğiniz gibi bir şey olmadı. Rica edersiniz biraz yavaş takarlar. Sonda ameliyatlardan sonra özellikle büyük rahatlık. Takmasalar ben kendim isterim takmalarını.
Melikefe Çıkartırken aciyor mu peki ben ilkini normal doğum yaptım ikincisi sezaryen olacak korktum biraz şuan
nevamm1 EsraYsf bende çok korkuyordum burda okuduklarimdan dolayı beni hazirlayan hemşireye anesteziden sonra takılsın dedim tamam ameliyathaneye indiğinde anestezi doktoruna soyle dedi.ameliyathaneye inince sondanin takılı olmadığını görünce anestezi doktoru söylenmeye başladı neden taktirmadin vs.diye biraz üzerime geldi azarlar gibi tabi ben orda hemen ağlamaya başladım zaten gerginim strsliyim ağladığımi gören doktorum hemen hemşireyi yollayıp sakinleştirici iğne yaptırdı sonrasını hatırlamıyorum sondanin nasıl takıldığını 🤭
EsraYsf nevamm1 bende öyle dedim ama şimdi takılacak diyip sedyeden ayak.ucunda başlayıp baş ucunda bitmişti olay 🙈