Selen_eymen SumsavMah hayır normal doğum serumla sancı verilmişti ilk doğumum 7 yıl önce. 2 doğum 41+4 yine sancı verdiler fitille oldu
BusraOzhan SumsavMah korkmayın benimde başıma geldi 35 haftalıkken 2400 kilo ile doğurdum kızımı şükürler olsun sağlıkla kucakladım. Küvöze bile girmedi 🧿
SumsavMah Edasenell bana sezeryan dediler de haftaya 37 olcak perşembe konuşuruz demişti bakalım nolcaj
SumsavMah BusraOzhan doktor sezeryan dedi ama açıkçası devlette korkuyorum normal doğumu pek iyi şeyler duymadım doktorun kendisi dedi sezeryan