SumsavMah bende 35 haftalık plesentada kireçlenme ve yaşlanma vardı beslenemediği için ciger geliştirici iğne yapıldı hastanede kaldım kaç hafta. Sonra açılma oldugu için hep yatırdılar, serumla sancı verildi 2700 doğdu. Çıkınca 2500 e dusmustu. Kuveze felan almadılar ama sarıldıktan yattık, erken doğum olan bebeklerde daha sık görünüyor bol bol emzirmek gerekiyormuş