Sinem_20 busraeylull benimde ilk haftalarda baş ağrım çok olmuştu ben ilaç kullanmadım ama doktoruna sorarak parol kullanabilirsin 14 haftalikken cinsiyet öğrendim🤍
EsilaMiracAyazEren_Moms busraeylull Zaten hamileyken doktor sadece parol öneriyor. Ama cinsiyet için erken öğrenemeyebilirsin canım