kizlar simdi ben 10. haftadayim uc gundur bitmek bilmeyen baş ağrım var ne önerirsiniz doğal olarak yada parol alabilirmiyim?? bide pazartesi kontrolüm var cinsiyet tahmin edermi doktorum siz ne zamn öğrendiniz?? ben biraz heyecanlıyım ya cok sabirsizlaniyorm😍😍